Каталог товарів

Правила і умови

Правила роботи магазину

  1. Дані правила регулюють взаємовідносини Інтернет – магазину і покупця.
  2. Інтернет – магазин зберігає за собою право змінювати ці Правила.
  3. Дані правила мають перевагу перед іншими документами.
  4. Інтернет магазин призначений для дистанційного способу продажу або купівлі товарів через Інтернет.
  5. Інтернет – магазин не вимагає від покупця реєстрації або укладання договору на перегляд товару, розрахунку і оформлення замовлення.
  6. Транзакції Інтернет – магазину регулюються правилами купівлі-продажу на умовах публічної оферти, (тобто оплату самостійно оформленого в Інтернет – магазині замовлення), Покупець отримує у власність товар на умовах купівлі-продажу.
  7. Інформація, розміщена в Інтернет – магазині, є загальнодоступною, якщо інше не встановлено даними правилами.
  8. Інтернет – магазин не несе відповідальності за зміст та достовірність інформації, наданої Покупцем при оформленні замовлення
  9. Покупцем є юридична або фізична особа.
  10. Оплата Покупцем, самостійно оформленого в Інтернет – магазині замовлення, означає згоду Покупця з умовами Договору купівлі-продажу (публічної оферти Інтернет – магазину).
  11. Використання Інтернет – магазину для перегляду, вибору товару і оформлення замовлення є для Покупця безоплатним.
  12. Оформити замовлення Ви можете в будь-який зручний для Вас час.

 Правові основи діяльності магазину

Інтернет магазин parketnik.ua здійснює свою діяльність згідно чинного законодавства України: Закону України “Про захист прав споживачів”; Свідоцтва про реєстрацію фізичної особи-підприємця, Свідоцтва про сплату єдиного податку;  інших нормативних актів, що регулюють дистанційну торгівлю.

Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”  магазин гарантує, що всі виставлені для продажу товари не мають шкідливого впливу на здоров’я людини і є безпечними за умови дотримання правил використання. Інтернет – магазин parketnik.ua гарантує якість і відповідність заявленим характеристикам представлених товарів.

Режим роботи магазину

Через сайт замовлення приймаються цілодобово. По телефону +380959276527   замовлення приймаються з 10.00 до 19.00 з понеділка по п’ятницю. Відправлення здійснюється з понеділка по п’ятницю з 11.00 до 17.00.

Ваші замовлення обробляються протягом 24 годин і можуть бути виконані протягом 2-3 днів. Строк виконання може збільшуватися через те, що замовлення надійшло в нічний час або у вихідні та святкові дні, або при відсутності товару у наявності.

Замовлення товару

  1. Замовлення в режимі ON-LІNE .

На сторінці нашого каталогу на підставі приведених ілюстрацій та описів виберіть товари, натискаючи на кнопку “додати в кошик”. Відібрані товари складаються до Вашого віртуального кошика, підраховується їхня кількість й загальна вартість. Вміст кошика можна довільно змінювати. Покупець заповнює електронну форму Замовлення на товар і відправляє його Продавцеві за допомогою мережі Інтернет.

Зробити замовлення можуть як зареєстровані так і незареєстровані користувачі, тому при натисканні кнопки “Оформити замовлення”, буде запропоновано Авторизуватися або Зареєструватися, якщо ви не зробили цього раніше.

Якщо Ви не є зареєстрованим користувачем можете скористатися швидким оформленням. Для цього після додавання товару, що сподобався Вам, до кошика натисніть кнопку “Оформити замовлення”. Вам буде запропонована форма, в яку необхідно записати дані про Вас: прізвище, ім’я, по батькові, телефон і т.п. Рекомендуємо вказувати Ваші дійсні дані, оскільки вони необхідні для виконання замовлення. Після заповнення, на зазначену Вами електронну поштову скриньку буде висланий лист із переліком обраних Вами товарів. Відповідати на нього потрібно лише при необхідності щось змінити в замовленні. Найближчим часом з Вами зв’яжеться наш менеджер для уточнення деталей замовлення.

Ви можете зареєструватися в магазині (реєстрація безкоштовна), і Вам не потрібно буде кожен раз заповнювати поля оформлення замовлення. Крім того, Ви зможете робити покупки, відслідковувати свої замовлення і їхню статистику, переглядати історію замовлень, зроблених Вами в нашому магазині, управляти своєю контактною інформацією, підписуватися на новини магазину. Стан вашого кошика зберігається й при наступному візиті магазин буде пам’ятати, що у вас там уже лежить. Вашому замовленню привласнюється унікальний номер. При виникненні яких-небудь труднощів ви зможете легко з’ясувати, що із замовленням, у переписці з менеджерами магазину.

  • Замовлення по електронній пошті.

Ви можете зробити замовлення пославши лист по електронній пошті на адресу homenko_a@parketnik.ua. Лист повинен містити список товарів, які Ви хотіли б замовити, а також контактний телефон, бажаний спосіб й адресу доставки. Після одержання листа наші оператори зв’яжуться з Вами по телефону для уточнення замовлення, умов і строків доставки.

  • Замовлення по телефону.

Ви можете зробити замовлення по телефону +380959276527   з 10.00 до 19.00. Мінімальна сума замовлення в нашому магазині – відсутня. Усі витрати пов’язані з відправленням/доставкою посилки/грошей здійснюється за рахунок покупця.

У випадку неможливості виконання (повністю або частково) замовлення Продавцем, Покупець не має права вимагати сплати неустойки або інших штрафних санкцій, пов’язаних з невиконанням замовлення, за винятком випадків, передбачених дійсними Правилами.

Покупець несе всю відповідальність за повідомлення Продавцеві вірних відомостей про себе, свою поштову адресу й інші відомості, необхідні для виконання сторонами зобов’язань із продажу товару і його оплати. Продавець не несе відповідальності за невиконання замовлення якщо Покупець вказав недостовірні відомості про себе . Повторна доставка товару, а також інші дії з боку Продавця здійснюються тільки за узгодженням сторін з віднесенням відповідних додаткових витрат на Покупця.

Вважається що Продавець повністю виконав свої зобов’язання із продажу товарів з моменту прийняття товару Покупцем або іншою, уповноваженою ним, особою від кур’єра.

Покупець може відмовитися від замовлення на будь-якій стадії його оформлення.

Обробка і формування замовлення

Зазвичай замовлення обробляються в той же день, в окремих випадках до 3-х днів. При відсутності деяких товарів на складі, у рахунок-фактуру вони не включаються і без узгодження з Покупцем іншими не заміняються. Після обробки й формування замовлення, на зазначений вами e-maіl й у вашому кабінет менеджером виставляється рахунок-фактура. У випадку, якщо в 3-х денний строк після оформлення замовлення на ваш e-maіl не надійшов рахунок, будь ласка, сповістите про це менеджера. На деякі адреси листи іноді не доходять. У рахунку-фактурі вказуються наші реквізити як офіційно зареєстрованого суб’єкта підприємницької діяльності. У випадку передоплати замовлення, моментом прийому замовлення є день надходження грошей на розрахунковий рахунок.

Виписаний товар заноситься у резерв на 3 робочих дні, за які вам необхідно зробити оплату.

Якщо отримане замовлення за якихось причин (неправильно зазначений телефон і т.п. ) не підтверджене менеджером протягом 3 днів, воно анулюється. Як тільки Ваше замовлення буде оброблене, оператор зв’яжеться з Вами по зазначеному в замовленні номеру телефону для підтвердження замовлення й уточнення строків доставки. Якщо Ви вказали бажаний час дзвінка в коментарях до замовлення, оператор зв’яжеться з Вами в зазначений час. Якщо Ви не вказали бажаний час дзвінка, оператор зв’яжеться з Вами найближчим часом з моменту одержання замовлення, або наступного дня, якщо замовлення було відправлено не в робочий час оператора.

Оплата

Оплатити товар можно готівкою або банківською картою в будь-якому нашому салоні-магазині.

Кур’еру при доставці готівкою. Оплата готівкою здійснюється водієві при доставці товару.

  • Оплата банківською картою на сайті. Оплата карткою здійснюється через систему liqpay особистий кабінет на сайті після підтвердження замовлення менеджером.
  • Безготівковий розрахунок. Для отримання рахунку необхідно зв’язатися з фахівцем відділу продажів +380959276527.

Оплата післяплатою при одержанні товару, можливий тільки при отриманні товару в будь-якому місті України у оператора доставки. Оплату пересилання товару і грошей за товар оплачує покупець.

Після здійснення платежу відправте лист на адресу  homenko_a@parketnik.ua, або зв’яжіться з нашим менеджером по тел. +380959276527 і повідомите про зроблену оплату:

– прізвище, ім’я; номер замовлення; оплачену суму; спосіб і місце оплати; дату й час платежу.

Доставка

Ви можете забрати замовлення в наших cалонах магазинах самостійно, або замовити доставку.

Наші салони-магазини знаходятся за адресами:

Салон-магазин “Хата Ламінату” & “ПаркетНИК” Полтава вул. Небесної Сотні 86а тел. 097-965-78-14, 095-431-67-45

Салон-магазин “Хата Ламінату” Полтава вул. Великотирнівська 29/2 тел. 068-375-56-41, 095-431-67-60

Салон-магазин “Хата Ламінату” Миргород вул. Кашинського 4 тел. 095-677-95-63

Салон-магазин “Хата Ламінату” & “ПаркетНИК” Лубни вул. Старотроїцька 4 тел. 099-509-07-41, 067-522-50-01

Самовивіз можливий в день оформлення замовлення за умови наявності товару на складі або в салоні-магазині.

Доставка по місту Полтава здійснюється спеціалізованим транспортом зручний для Вас час. Доставити замовлення в інші населені пункти країни ми зможемо за допомогую кур’єрської служби Нова Пошта або за допомогою будь якої іншої – зручної для Вас.

Магазин не відповідає за роботу транспортних компаній.

Уважно оглянете посилку на предмет цілісності впакування. У випадку сумніву в цілісності впакування, у присутності працівника транспортної компанії проведіть огляд вмісту посилки, звірте його із вкладеним переліком товару. При необхідності складіть Акт про огляд, у якому опишіть стан упакування й товару, характер ушкоджень. Після складання Акту клієнт повинен, не забираючи товар, зв’язатися з менеджером Інтернет – магазину й надати копію Акту про огляд товару. Менеджер вивчить ситуацію й вживе заходів для вирішення проблеми. Якщо працівники служби доставки відмовляють вам у проведенні огляду й складанні Акту, ви в праві не підписувати товарно-транспортні документи й не забирати товар. Наявність підпису вантажоодержувача в супровідних документах означає, що товар отриманий і претензій до постачальника й служби доставки немає.

При доставці замовлення сторонніми організаціями ми не можемо прийняти на себе відповідальність за доставку в точно заявлений час або до заявленої дати (хоча постараємося прикласти для цього всі розумні зусилля). Так само, наша компанія не приймає на себе ніяких зобов’язань по відшкодуванню будь-яких збитків Покупця, прямих або непрямих, які можуть бути наслідком несвоєчасної поставки товарів.

Покупець зобов’язується здійснювати приймання замовлення на ту адресу, що була ним вказана, або забезпечити приймання замовлення довіреною особою чи організацією. Після одержання замовлення вся відповідальність за збереження товару й ризики втрати переходять до Покупця, або його довіреної особи. Замовник підтверджує своїм підписом у Бланку замовлення, що не має претензій до зовнішнього вигляду й комплектності товару. Після приймання товару Замовником, Продавець не приймає претензій по якості й комплектності товару.

Переходом права власності є момент підпису клієнта на квитанції (видатковій накладній) про одержання товару.

Ризик неправильної доставки замовленого й заздалегідь оплаченого товару на користь третьої особи (якщо доставка за бажанням клієнта здійснюється без пред’явлення одержувачем паспорта або іншого документа, що засвідчує особу,) несе клієнт.

У випадку якщо клієнтом зазначена помилкова адреса, через що доставка замовлення виявилася неможливою, він повідомляється про це в найкоротший термін. Замовлення може бути доставлене повторно по новій адресі, зазначеній клієнтом, при цьому всі додаткові витрати й ризик збільшення строків доставки лежать на клієнті.

Гарантійні зобов’язання

На всі товари, придбані в нашому магазині, надається гарантія на умовах виробника цих товарів.

Гарантійний термін виробника на конкретний продукт вказано на упаковці. Як правило, гарантія поширюється на цілісність конструкції і замкове з’єднання. На механічні пошкодження верхнього шару гарантія не поширюється. Зверніть увагу, що використання продукту в комерційних приміщеннях зменшує термін його експлуатації, деякі підлогові покриття не можуть бути використані в комерційних цілях. Більш детальну інформацію ви можете отримати у наших менеджерів або за телефонами в шапці сайту.

ВАЖЛИВО! У кожній третій пачці ви знайдете інструкцію по монтажу підлогового покриття, а також будь-які гарантійні забов’язання Виробника. Уважно ознайомтеся з даними вкладишем перед початком інсталяціі, так як не дотримання умов гарантії призведуть до відмови в гарантійних зобов’язаннях.

Не забувайте, що монтаж підлогового покриття повинен проводити досвідчений фахівець в області інсталяції підлогових покриттів, навіть найдорожчий продукт можуть зіпсувати некваліфіковані укладальники. Не ризикуйте, переробити – завжди дорожче, а зіпсований товар навряд чи вам буде компенсований.

У разі виникнення питань щодо якості товару, а так само його сертифікації, ви можете звернутися в будь-який з наших салонів-магазинів або написати нам на e-mail: homenko_a@parketnik.ua . Нагадуємо Вам, що за законодавством України, не підлягають обов’язковій сертифікації такі товари, як:

ламінат, паркет, плінтус, хімія по догляду за покриттям для підлоги, а так само інші матеріали, зроблені з дерева або дерево-волокнистих матеріалів.

Не обов’язкова так само санітарно-епідеміологічна експертиза для паркетної дошки, масиву і плінтуса з деревини.

Список товарів, що підлягають обов’язковій сертифікації, ви знайдете тут.

Повернення й обмін товарів

 Претензії по кількості і якості товару, а також з повернення Ви можете пред’явити в момент доставки та отриманні товару, але зобов’язані будете заплатити кур’єру за доставку готівкою в національній валюті України.

Магазин за свій рахунок замінить некоректно сформовані замовлення (за умови повного повернення замовлення, або помилкової позиції) і повністю компенсує покупцеві вартість послуг (поштових витрат) по поверненню замовлення/товару.  Товар належної якості Покупець може повернути на протязі 7 днів з моменту отримання. При цьому обов’язкова умова – повне збереження товарного виду, експлуатаційних якостей й упакування.

У цьому випадку магазин залишає за собою право виставити клієнтові рахунок на покриття відповідних адміністративних або інших накладних витрат.

Якщо у Вас виникли питання або побажання, Ви можете задати їх електронним листом на адресу homenko_a@parketnik.ua або подзвонити по телефону : +380959276527